مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-26ورزشي

پدیده اضافه شدن قراردادهای پنهان به قراردادهای اصلی بازیکنان و مربیان!


مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که شاهد اضافه شدن قراردادهای پنهان به قراردادهای اصلی بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی در ایران هستیم، - پدیده اضافه شدن قراردادهای پنهان به قراردادهای اصلی بازیکنان و مربیان! مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که شاهد اضافه شدن قراردادهای پنهان به قراردادهای اصلی بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی در ایران هستیم، بر لزوم نظارت هرچه بیشتر از سوی تمامی دستگاه های ذی صلاح تاکید کرد.

مرتضی فلاح در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین برنامه های وزارت ورزش و جوانان در رابطه با وضعیت به وجود آمده در حوزه قراردادهای داخلی و خارجی در ورزش ایران و لزوم ساماندهی آن، اظهار کرد: تاکید وزارت ورزش و جوانان براین است که نحوه عقد قرارداد برای باشگاه ها به گونه ای باشد که اختیار عمل به بازیکن یا مربی هدیه نشود و با مدیریت صحیح باشگاه بتواند امور مربوط به قراردادها را پیش ببرد.

او ادامه داد: باید تمامی قراردادها به نحوی مدنظر قرار گیرند که حقوق دولت و مردم تضعیف نشود، اما متاسفانه در حال حاضر با قراردادهای منعقد شده ای مواجه هستیم که بعضا ارفاقی تلقی شده و به آن ها تبصره و بندهای ناکارآمد و نامفهومی اضافه می شود که به نفع بازیکن یا مربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده اضافه شدن قراردادهای پنهان به قراردادهای اصلی بازیکنان و مربیان!

پدیده اضافه شدن قراردادهای پنهان به قراردادهای اصلی بازیکنان و مربیان!