مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-26اقتصادي

چه اداراتی در کرمانشاه مشمول تعطیلی و محدودیت های کرونایی می شوند؟


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه جزییات طرح یک هفته تعطیلی کرونایی و کاهش ساعت کاری ادارات استان در طول این یک هفته را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه جزییات طرح یک هفته تعطیلی کرونایی و کاهش ساعت کاری ادارات استان در طول این یک هفته را تشریح کرد.

افشین کریمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان گفت: در مصوبه جدید این ستاد مقرر شد ادارات شش شهرستان اسلام آبادغرب، گیلانغرب، هرسین، جوانرود، سرپل ذهاب و پاوه، از امروز (5 آبان) تا دوشنبه هفته آتی (12 آبان) تعطیل شوند.

وی افزود: این تعطیلی شامل تمام ادارات این شهرستان ها است و تنها باید فرماندار و مدیران ادارات در محل کار حضور داشته باشند تا اگر مورد ضروری پیش آمد، پاسخگو باشند.

کریمی با بیان اینکه بانک ها هم مشمول این مصوبه هستند، یادآور شد: ادارات خدمات رسانی مانند اورژانس و آتشنشانی مشمول این مصوبه نمی شوند.

کریمی تصریح کرد: در سایر شهرستانهای استان نیز بر اساس این مصوبه مقرر شد ساعت کار ادارات کاهش یافته و در طول این یک هفته ساعت کاری ادارات از هشت صبح تا 12 ظهر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه اداراتی در کرمانشاه مشمول تعطیلی و محدودیت های کرونایی می شوند؟

چه اداراتی در کرمانشاه مشمول تعطیلی و محدودیت های کرونایی می شوند؟