مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-26اقتصادي

تولید و توزیع 3 میلیون ماسک در ایلام


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود 3 میلیون ماسک در سطح استان تولید و بین مردم توزیع شده است.

- سعید شریفی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حال حاضر 33 واحد تولیدی صنعتی و کارگاهی دارای مجوز تولید ماسک در سطح ایلام مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 5 واحد دارای دستگاه اتومات هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمبود ماسک در ایلام نداریم افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود 3 میلیون ماسک در سطح استان تولید و بین مردم توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار کرد: در این مراکز روزانه 170 هزار ماسک تولید و در سطح استان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون در 2 مرحله این مراکز جهت دریافت پارچه دولتی معرفی شده و در مجموع یک میلیون و 856 متر توسط بسیج اصناف بین صاحبان واحدهای تولید توزیع شده است.

شریفی ادامه داد: از این میزان در مرحله اول 580 هزار متر پارچه و در مرحله دوم 1 میلیون و 276 متر پارچه بین واحدهای تولیدی دارای مجوز توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع 3 میلیون ماسک در ایلام

تولید و توزیع 3 میلیون ماسک در ایلام