مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-26ورزشي

خداحافظی پوگبا با تیم ملی فرانسه در اعتراض به ماکرون


پل پوگبا ستاره ملی پوش فرانسوی اعلام کرد به دلیل سخنان توهین آمیز امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه درباره اسلام دیگر در تیم ملی فرانسه بازی نخواهد کرد.

- با اینکه چندین منبع خبری در خاورمیانه خبر کناره گیر ی پوگبا از تیم ملی فرانسه را اعلام کرده اند تا این لحظه فدراسیون فوتبال فرانسه و شخص پوگبا در این باره واکنشی رسمی نشان نداده اند.

بر اساس گزارشها در منابع رسانه ای خاورمیانه پل پوگبا اقدامات و صحبتهای امانوئل ماکرون در روزهای اخیر را توهین به مسلمانان قلمداد کرده و به همین علت تصمیم به جدایی از تیم ملی گرفته است.

پل پوگبای 27ساله که با پیراهن تیم ملی فرانسه فاتح جام جهانی شده مسلمانی معتقد است.

رسانه های خاور میانه می گویند پل پوگبا حتی پیش از اظهارات اخیر ماکرون از انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت پیامبر اسلام در نشریه شارلی هبدو هم عصبانی بوده و در نهایت زمانی که دولت فرانسه اعلام کرده قصد دارد به شکل رسمی از معلمی که آنها را به نمایش گذاشته بود تجلیل کند در نهایت تصمیم گرفته به حضور در تیم ملی این کشور پایان دهد.

در این گزارشها اشاره شده که پل پوگبا صحبتهای ماکرون درباره تروریسم و اسلام را نژادپرستانه و اسلام هراسانه قلمداد کرده و تصمیم گرفته دست به اعتراض بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی پوگبا با تیم ملی فرانسه در اعتراض به ماکرون

خداحافظی پوگبا با تیم ملی فرانسه در اعتراض به ماکرون