مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-26اجتماعي

پرورش خلاقیت های دانش آموزان یزدی در اولین مدرسه نوآوری کشور


معاون فناوری پارک علم و فناوری یزد اعلام کرد: اولین مدرسه نوآوری کشور در یزد با هدف توانمندسازی و پرورش خلاقیت های دانش آموزان و جریان سازی فناوری های نوین در سطح جامعه فعالیت می کند.

- ایسنا/یزد معاون فناوری پارک علم و فناوری یزد اعلام کرد: اولین مدرسه نوآوری کشور در یزد با هدف توانمندسازی و پرورش خلاقیت های دانش آموزان و جریان سازی فناوری های نوین در سطح جامعه فعالیت می کند.

شهرام شکوهی در خصوص نخستین مدرسه نوآوری کشور که اخیراً با حضور معاون علم و فناوری رییس جمهور در یزد افتتاح شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: مدرسه نوآوری برای اولین بار در کشور با سه هدف توانمندسازی و راهنمایی دانش آموزان برای شروع مسیر حرفه ای، پرورش خلاقیت و جریان سازی و رواج علم و فناوری های نوین در سطح جامعه راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه در شروع به عنوان مکمل سیستم آموزشی دوره متوسطه در قالب دوره های طرح محور و کاربردی با سرفصل های مختلف توسط مرکز نواوری پارک علم و فناوری یزد طراحی شده است.

شکوهی با بیان این که طرح ها و اختراعات دانش آموزی می توانند قابلیت ها و کاربردهای زیادی داشته باشند، اظهار کرد: این مدرسه، فعالیت خود را در سه سرفصل بیوتکنولوژی، چاپ سابلیمیشن و داده کاوی آغاز کرده ولی سرفصل های دیگری در حوزه های فنی مهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش خلاقیت های دانش آموزان یزدی در اولین مدرسه نوآوری کشور

پرورش خلاقیت های دانش آموزان یزدی در اولین مدرسه نوآوری کشور