مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-26اجتماعي

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است


مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست اصفهان گفت: هوای اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 9 صبح امروز با میانگین شاخص کیفی 143 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

- بابک صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان طی 24 ساعت منتهی به ساعت 9 صبح امروز اظهار داشت: میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در ایستگاه های سنجش آلاینده ها بر روی عدد 143 و ناسالم برای گروه های حساس است.

وی افزود: شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با قرار گرفتن بر روی عدد 158 بیانگر وضعیت قرمز هوا و شرایط ناسالم برای عموم شهروندان ساکن این منطقه را نشان می دهد.

مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست اصفهان با بیان اینکه کیفیت هوا در ایستگاه های استانداری اصفهان، خمینی شهر، خیابان دانشگاه، رودکی و سگزی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد 134، 137، 146، 134 و 111 بیانگر هوای ناسالم در این مناطق است، ابراز داشت: وضعیت کنونی کیفیت هوا در شاهین شهر با شاخص 71، مبارکه با شخص 67 و نجف آباد با شاخص کیفی 77 در وضعیت سالم قرار دارد.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که کیفیت هوای شهر اصفهان طی پنج روز اخیر در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است