مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-26بين الملل

صلح حدیبیه و مذاکرات امروز


شقاقی در خصوص طرفداران مذاکره می گوید: این افراد با موضع گیری های خود که با سطحی نگری و یا با سوء قصد ارائه می شود؛ در پی آن هستند ثابت کنند طرفداران مذاکرات سازش دوراندیش و با رویکرد واقع گرایانه با مسائل سیاسی برخورد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزار فارس، ر ادامه پرونده حمزه فلسطین :فتحی شقاقی در یادداشتی با عنوان صلح حدیبیه و مذاکرات امروز به مواضع برخی اندیشمندان و کارشناسان سیاسی طرفدار مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

شهید شقاقی می گوید، برخی کارشناسان سیاسی و همچنین  برخی اندیشمندان با استناد به صلح حدیبیه تلاش می کنند مذاکرات با رژیم صهیونیستی مشروع جلوه دهند.

شقاقی تاکید می کند: این افراد با موضع گیری های خود که با سطحی نگری و یا با سوء قصد ارائه می شود؛ در پی آن هستند ثابت کنند طرفداران مذاکرات سازش دوراندیش و با رویکرد واقع گرایانه با مسائل سیاسی برخورد می کنند و در نهایت آنها درک عمیقی از دگرگونی های بین المللی دارند! شقاقی توضیح می دهد که این افراد با دیدی بسته و با خوانشی یک جانبه با مسائل برخورد می کنند.

شقاقی سپس به تفاوت صلح حدیبیه با مذاکرات سازش می پردازد و می نویسد: تفاوت زیادی میان مذاکرات حدیبیه و توافقنامه های ناشی از آن، با مذاکرات امروز میان عرب ها و رژیم صهیونیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح حدیبیه و مذاکرات امروز

صلح حدیبیه و مذاکرات امروز