مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-26اقتصادي

سیر تا پیاز روغن نباتی جهان/ باج چرب به خاطر 80 کارگر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شاید یکی از نام های پر تکراری که زنجانی ها آن را در مورد مشکلات کارگری شنیده اند کارخانه روغن نباتی جهان باشد شرکتی که هر از چندی سر ناسازگاری گذاشته و با تعدیل چند نیرو و یا تعطیلی شرکت حاشه ساز می شود.

اما این شرکت چرا و چگونه از یک برند تجاری موفق و خوشنام به یک واحد مشکل دار که کج دار و مریز به راه خود ادامه می دهد تبدیل شده است و آیا امیدی به آینده این شرکت وجود دارد.

واگذاری و خصوصی سازی چند شرکت در کشور دارای حاشیه های فراوانی بوده است، شرکت های مانند هپکو، نیشکر هفت تپه و.

که از جمله آنها می توان به شرکت روغن نباتی جهان نیز اشاره کرد، شرکتی که بعد از واگذاری کمتر روی خوش دید و کسانی که در این میان بیشترین آسیب را دیدند کارگران آن بودند.

جهان غضنفر 15 آبان ماه 1334 کارخانه روغن نباتی جهان برای تولید روغن از روغن دانه های پنبه با سرمایه گذاری مشترک محمد فاتح و محمدعلی غضنفر در حاجی آباد کرج تأسیس شد.

این کارخانه به تولید روغن های جامد در وزن های 900 گرمی تا 17 کیلوگرمی اقدام می کرد و ظرفیت تولید آن به 260 تن روغن جامد و مایع هم رسید.

کارخانه بعد از انقلاب مصادره و تحت مدیریت بنیاد شهید قرار گرفت و پس از انتقال به کیلومتر 15 آزادراه زنجان- قزوین در اوایل دهه 80 با حضور برخی مسؤولان کشوری در سال 85 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز روغن نباتی جهان/ باج چرب به خاطر 80 کارگر!

سیر تا پیاز روغن نباتی جهان/ باج چرب به خاطر 80 کارگر!