مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-26اجتماعي

نایب الزیاره ام/ اقدام دانش آموزان ایرانی برای آرزومندان در آن سوی مرزها


طرح معنوی زیارت نیابتی حرم حضرت رضا (ع) توسط دانش آموزان مشهدی برای دانش آموزانی از 15 کشور دنیا در حرم امام رضا (ع) انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طرح معنوی زیارت نیابتی حرم حضرت رضا (ع) توسط دانش آموزان دبیرستان پسرانه متوسطه اول واحد3 امام رضا (ع) به همراه معلم ایده پرداز طرح برای 400 دانش آموز غیرایرانی به اجرا گذاشته شد.

  در حرکتی بزرگتر از سن و سال خودشان مشارکت کرده اند، آن هم نه برای گروهی از دوستان و آشنایان و یا هموطنان شان، به نیابت از جمعی از دلدادگان مکتب اهل بیت (ع) در آن سوی مرزها، حرم امام هشتم را در این روزهای دشوار کرونا یی زیارت کرده اند و ثوابش را هم هدیه.

بالای برگه، بعد از سلام بر امام علی بن موسی الرضا (ع)، نام خودشان را نوشته اند که ثواب زیارت حرم امام هشتم را به دانش آموزی در کشوری دوردست هدیه کنند.

به دوستداری از کشورهای همسایه همچون افغانستان، پاکستان، گرجستان و کشمیر و شاید فرسنگ ها دورتر در کومور، کامرون و مالاوی و.

.

دوست داشتم به کربلا بروم و نشد حالا نایب الزیاره آرزومندان زیارت امام رضا (ع) شدم مهدی ابراهیم زاده یکی از دانش آموزان نوجوان واحد 3 امام رضا (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب الزیاره ام/ اقدام دانش آموزان ایرانی برای آرزومندان در آن سوی مرزها

نایب الزیاره ام/ اقدام دانش آموزان ایرانی برای آرزومندان در آن سوی مرزها