مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-26فرهنگي

مجازات سارقان آثار سینمایی تشدید می شود


رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران بیان کرد که مجازات سارقان آثار سینمایی تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران، سید غلامرضا موسوی رییس اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران گفت: در پی فعالیت گسترده و پیگیری های کارگروه مبارزه با سرقت فیلم های سینمایی، اخیرا نمایندگان این کارگروه دیداری با جواد بابایی معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی داشتند.

خوشبختانه آقای بابایی با شناختی که از مسائل فرهنگی دارد، ضمن شنیدن گزارش محمد احمدی دبیر کار گروه اتحادیه، با مهرداد فرید و اینجانب، راهکارهای ویژه ای را که مورد حمایت دادستانی است، درمیان گذاشت.

وی بیان کرد: آقای بابایی در زمینه سرعت دادن برای مبارزه با سرقت و دانلود غیرقانونی فیلم ها خواستار آن شد که نماینده ای برای حضور در کمیته تحت مدیریت وی از سوی اتحادیه معرفی شود تا با سایت ها و مراکزی در فضای مجازی که به طور غیر قانونی فیلم ها را نمایش می دهند، برخورد قانونی و فوری شود.

موسوی یادآور شد: از سوی دیگر کارگروه با مساعدت مجید محسنی یکی دیگر از اعضا در ارتباط با مدیران تلگرام و اینستاگرام به راهکارهایی دست یافته اند که در صورت دانلود غیرقانونی، از آنها برای بستن حساب های کاربری سارقان کمک خواسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات سارقان آثار سینمایی تشدید می شود

مجازات سارقان آثار سینمایی تشدید می شود