مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-26بين الملل

حزب الله لبنان اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد


حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اهانت عامدانه به پیامبر اسلام (ص) را محکوم و با موضع رسمی و همیشگی فرانسه در ترغیب به این تعدی خطرناک، اعلام مخالفت کرد.

- حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اهانت عامدانه به پیامبر اسلام (ص) را محکوم و با موضع رسمی و همیشگی فرانسه در ترغیب به این تعدی خطرناک، اعلام مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المنار، در این بیانیه آمده است: از بروز مجدد این اهانت ها و احساسات انزجار آمیز نسبت به اسلام و مسلمین متاسفیم.

آنچه در فرانسه منتشر شد احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان از جمله اقلیت های مسلمان و عربی را که چندین دهه است در اروپا و فرانسه زندگی می کنند، جریحه دار کرد.

حزب الله در این بیانیه تاکید کرد، ادعاهای کذب در مورد آزادی فکر و بیان نمی تواند تعرض به شان و منزلت پیامبر اسلام (ص) و ادیان و عقاید آسمانی را توجیه کند.

این حزب از مقامات فرانسه خواست به عقل و خرد و احترام به ادیان و ارزش های دینی برگردند و نقش مثبتی در ممانعت از خلق بیشتر اسباب تنش در سطح بین المللی ایفا کنند.

اخیرا ساموئل پتی، معلم فرانسوی تاریخ و جغرافیا، به دلیل نشان دادن کاریکاتور پیامبر در کلاسش توسط یکی از شاگردان خود کشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد

حزب الله لبنان اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد