مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-26سياسي

مسئولان انتقاد پذیر باشند/ لزوم پرهیز از هتک حرمت


امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه مسئولان باید انتقاد پذیر باشند، گفت: هیچکس حق اهانت به مسئولان کشور را ندارد مخصوصا در شرایط فعلی که در جنگ سیاسی هستیم هتک حرمت کار پسندیده ای نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح دوشنبه در شورای اداری استان کرمان بیان داشت: خداوند سه ذخیره بسیار بزرگ را در اختیار بشر قرار داده که اگر بشر به هر کدام از آنها عمل کند برای هدایت و رفتن به سوی انسانیت تأثیرگذار خواهد بود اولین ذخیره ثروت عقل است.

وی افزود: ثروت عقل، حجت را بر انسان تمام می کند آنچه انسان از آن بهره می برد تنها عقل است که به عنوان حجت قوانین بر ما تمام شده لذا انسان تا زمانی که از فهم و درک استفاده نکند نمی تواند خوبی و بدی را تشخیص دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ثروت دوم قرآن و کتاب آسمانی است؛ در کتاب آسمانی آیات آسمانی و گزارش های آسمانی بسیار زیادی وجود دارد که اگر انسان فقط به چند پیام عمل کند مطمئناً بخش قابل توجهی از راه را رفته و هدایت شده است.

کتابی که از طریق وحی نازل شده و بدون خطا و اشتباه است و خداوند فرموده هر چه در این کتاب است همه حرف های خودم است و هیچکس در آن دخل و تصرفی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان انتقاد پذیر باشند/ لزوم پرهیز از هتک حرمت

مسئولان انتقاد پذیر باشند/ لزوم پرهیز از هتک حرمت