مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-26اجتماعي

افزایش چند برابری ورود به دالان مددجویی در بحبوحه تحریم و کرونا


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اثرات ناشی از تحریم و کرونا بر میزان متقاضیان تحت پوشش این نهاد حمایتی گفت: متاسفانه اثرات ناشی از این شرایط ورودی های کمیته امداد را ده ها برابر افزایش داده است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اثرات ناشی از تحریم و کرونا بر میزان متقاضیان تحت پوشش این نهاد حمایتی گفت: متاسفانه اثرات ناشی از این شرایط ورودی های کمیته امداد را ده ها برابر افزایش داده است.

محسن مسعودیان راد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به عدم امکان افزایش شمار خانواده های مستمری بگیر اظهار کرد: استان سمنان در حال حاضر از همه سهمیه خود در این بخش استفاده کرده و امکان افزایش مستمری بگیران وجود ندارد اما از طرق دیگر این خانواده ها مورد حمایت قرار می گیرند.

وی از شناسایی 7000 نیازمند در فرودین ماه امسال خبر داد و افزود: در حال حاضر جدا از مستمری بگیران، کمیته امداد به 40 هزار خانوار نیازمند به صورت موردی خدمات ارائه می دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از تمرکز بیشتر این نهاد حمایتی بر نقاط محروم و روستایی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 80درصد جمعیت استان شهری و 20 درصد آن روستایی است و این در حالی است که 40درصد خدمات اشتغال زایی کمیته امداد استان به سمت روستاییان و 60 درصد آن به سمت مناطق شهری سوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چند برابری ورود به دالان مددجویی در بحبوحه تحریم و کرونا

افزایش چند برابری ورود به دالان مددجویی در بحبوحه تحریم و کرونا