مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-26سياسي

آمران سلامت هلال احمر به کمک مبارزه با کرونا می آیند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای طرح آمران سلامت به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری با شعار «جامعه را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنیم»، - ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای طرح آمران سلامت به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری با شعار جامعه را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنیم ، از امروز در استان کلید خورد.

شهرام میرزایی صبح امروز (5 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: ویروس کرونا به عنوان اپیدمی عالم گیر در 9 ماهه گذشته به بزرگ ترین دغدغه بهداشتی – درمانی حوزه پزشکی در جهان تبدیل شده، در حالی که این ویروس بیشتر کشورهای جهان را درگیر خود کرده و تاکنون نیز درمان قطعی یا واکسنی برای بیماری کرونا تولید نشده و تنها راه مقابله با آن تکیه بر پیشگیری و توسعه آموزش های همگانی است.

وی تاکید کرد: در کشور ما هم با وجود تلاش های قابل توجه و چشم گیر سیستم بهداشتی و درمانی وضعیت شیوع مرگ و میر تاسف بار است و روزانه شاهد سیر صعودی بیماری کرونا هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه مسئولان بهداشتی و درمانی کشور مکرر از شهروندان درخواست رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا را دارند، ادامه داد: با توجه به اهمیت قابل توجه موضوع، مقام معظم رهبری در دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمران سلامت هلال احمر به کمک مبارزه با کرونا می آیند

آمران سلامت هلال احمر به کمک مبارزه با کرونا می آیند