مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-26اجتماعي

اجرای 10 عنوان برنامه در هفته پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل بیش از 10 برنامه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی بین دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی استان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی واقعی صبح امروز در آیین نکوداشت هفته پدافند غیرعامل ، اظهار داشت: در طول این هفته بیش از 10 برنامه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی در بین دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی استان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه دانش آموزان دوره های تحصیلی دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم، اولیا و همکاران، برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین برای فرهنگیان، برگزاری دوره ضمن خدمت پدافند غیرعامل برای همه فرهنگیان و برگزاری نمایشگاه مجازی در شبکه شاد از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد: توانمندسازی دانش آموزان در رعایت اصول ایمنی برای کاهش خطرات و تلفات به ویژه در زمان بروز حادثه و بلایای طبیعی در طراحی آموزش ها برای دانش آموزان ضروری است.

واقعی گفت: توانمندسازی دانش آموزان به عنوان یک محور اساسی در پیشبرد برنامه های پدافند غیرعامل مهم بوده و کاهش تلفات و سوانح را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 عنوان برنامه در هفته پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی

اجرای 10 عنوان برنامه در هفته پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی