مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-26بين الملل

لطفا استعفا بدهید؛ درخواست اپوزیسیون تایلند از نخست وزیر


بزرگترین حزب اپوزیسیون تایلند امروز (دوشنبه) در آغاز جلسات ویژه ای در پارلمان به درخواست رهبر خونتای نظامی سابق برای بحث بر سر اعتراضات چندین ماهه، - بزرگترین حزب اپوزیسیون تایلند امروز (دوشنبه) در آغاز جلسات ویژه ای در پارلمان به درخواست رهبر خونتای نظامی سابق برای بحث بر سر اعتراضات چندین ماهه، از نخست وزیر این کشور خواست از سمتش استعفا دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سومپونگ آمورنویوات، رهبر حزب اپوزیسیون فئو تای ، دارنده بیشترین تعداد کرسی ها در مقایسه با دیگر احزاب در پارلمان تایلند، عنوان کرد: نخست وزیر یک مانع بزرگ و فشاری روی کشور است.

لطفا استعفا دهید و بعد، همه چیز به خوبی تمام خواهد شد.

پرایوث چان-اوچا، نخست وزیر تایلند بعد از آن خواستار جلسات ویژه پارلمان در روزهای اخیر شد که در 15 اکتبر تدابیر وضعیت اضطراری در تایلند با هدف پایان دادن به تظاهرات شامل ممنوعیت اعتراضات به اجرا درآمدند؛ تدابیری که تنها خشم بیشتر معترضان را در پی داشته و باعث آمدن ده ها هزار تن به خیابان های بانکوک شدند.

پرایوث در سخنرانی خود در افتتاح این نشست ها گفت: من اطمینان دارم که امروز صرف نظر از دیدگاه های سیاسی متفاوت ما، همه همچنان عاشق کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا استعفا بدهید؛ درخواست اپوزیسیون تایلند از نخست وزیر

لطفا استعفا بدهید؛ درخواست اپوزیسیون تایلند از نخست وزیر