مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-26اقتصادي

تضییع 53 درصدی حق شهرداری یزد از درآمد جرائم رانندگی


عضو شورای شهر یزد از واریز تنها هفت درصد جرائم رانندگی به حساب شهرداری گلایه کرد و گفت: متاسفانه با وجود درآمد 22 میلیارد تومانی جرائم رانندگی در شهر یزد، - ایسنا/یزد عضو شورای شهر یزد از واریز تنها هفت درصد جرائم رانندگی به حساب شهرداری گلایه کرد و گفت: متاسفانه با وجود درآمد 22 میلیارد تومانی جرائم رانندگی در شهر یزد، تنها 1.

5 میلیارد تومان آن به شهرداری اختصاص یافته است.

مهدی کاشفی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از واریز تنها هفت درصد جرائم رانندگی به حساب شهرداری یزد خبر داد و گفت: با توجه به ماده 23 قانون جرائم راهنمایی رانندگی، 60 درصد این جرائم باید به حساب شهرداری واریز شود که متاسفانه با وجود درآمد 22 میلیارد تومانی جرائم در شهر یزد، تنها 1.

5 میلیارد تومان آن به شهرداری اختصاص یافته است.

وی با گلایه از وضعیت ناوگان حمل و نقل شهرداری یزد، اظهار کرد: متاسفانه از سازمان همیاری ها به علت فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی گلایه مند هستیم چرا که هنوز هیچ کمکی از سوی این سازمان به شهرداری یزد نشده است.

عضو شورای شهر یزد در مورد دلایل فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی یزد نیز تصریح کرد: متاسفانه ما در این زمینه از سازمان همیاری های شهرداری گلایه مندیم چرا که هیچ کمکی از سوی سازمان همیاری ها به شهرداری یزد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضییع 53 درصدی حق شهرداری یزد از درآمد جرائم رانندگی

تضییع 53 درصدی حق شهرداری یزد از درآمد جرائم رانندگی