مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-26سياسي

ورود بدون ماسک به فرودگاه ممنوع


مدیر کل فرودگاه های استان یزد ورود به ترمینال پروازهای فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد بدون ماسک را ممنوع اعلام کرد و گفت: از مسافران، - ایسنا/یزد مدیر کل فرودگاه های استان یزد ورود به ترمینال پروازهای فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد بدون ماسک را ممنوع اعلام کرد و گفت: از مسافران، پرسنل و مشایعت کنندگان درخواست می شود، قبل از ورود به ترمینال نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.

عباس محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: تمام حاضران در سالن ترمینال مسافری و حتی ایرساید(سطوح پروازی و پارکینگ هواپیما) و لندساید (سطوح غیرپروازی) و ساختمان های اداری فرودگاه بین المللی یزد، با حضور ناظران سلامت ملزم به اجرای استفاده از ماسک هستند.

وی افزود: ناظران سلامت با پوشش های مشترک به طور مستمر در فرودگاه یزد حضور دارند و بر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مسافران، به ویژه در مراحل بازرسی و صفوف کانترهای ترمینال نظارت خواهند داشت.

محمدی با بیان این که حضور ناظران سلامت به منظور افزایش نظارت ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است، گفت: ناظران در هر نوبت پرواز، بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی، از جانب کارگزاران و مسافران نظارت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بدون ماسک به فرودگاه ممنوع

ورود بدون ماسک به فرودگاه ممنوع