مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-26سياسي

تعیین تکلیف3هزار و 116قطعه زمین راکد در شهرکهای صنعتی استان تهران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تعیین تکلیف 3 هزار و 116 قطعه زمین راکد در شهرک های صنعتی استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری صبح دوشنبه در آیین افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان تهران که با حضور بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل سازمان صمت استان تهران برگزار شد اظهار داشت: به موقع نبودن حمایت های دولت از واحدهای تولیدی و روند زمان بر بوروکراسی های دست و پاگیر اداری یکی از مطالبات تولیدکنندگان در استان تهران است.

عسگری افزود: افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در استان تهران تا حد زیادی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در استان تهران را رفع می کند.

وی بیان داشت: نمایندگان مقیم دستگاه های عضو ستاد تسهیل با حضور در این مرکز باید مشکلات تولیدکنندگان را رتفع کنند و در این راستا برخی پیشنهادات در خصوص قانون منع استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر در تهران را به محیط زیست داده ایم و با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف3هزار و 116قطعه زمین راکد در شهرکهای صنعتی استان تهران

تعیین تکلیف3هزار و 116قطعه زمین راکد در شهرکهای صنعتی استان تهران