مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-26اجتماعي

طرح «آمران سلامت» در استان گیلان اجرا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح «آمران سلامت» در این استان، گفت: در این طرح روزانه 150 داوطلب در 50 پایگاه در سراسر گیلان خدمات رسانی می کنند.

- رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت در این استان، گفت: در این طرح روزانه 150 داوطلب در 50 پایگاه در سراسر گیلان خدمات رسانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر تلاش مضاعف برای کنترل این ویروس تأکید کردند.

غلامی ادامه داد: در همین راستا طرح آمران سلامت با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجهه با کووید -19 و همچنین توسعه آموزش های همگانی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح اعضای جوانان و داوطلبان با برپایی ایستگاه های موقت در سطح شهرهای استان گیلان به ویژه اماکن پرتردد، خدمت خود را ارائه می کنند، گفت: راهنمایی به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، توصیه و تأکید به حفظ فاصله اجتماعی، امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شأن و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از مهم ترین وظایف آمران سلامت است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به حضور نیروهای داوطلب در پایگاه های آمران سلامت، اظهار کرد: روزانه بیش از 150 نفر در 50 پایگاه سراسر استان فعالیت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «آمران سلامت» در استان گیلان اجرا می شود

طرح «آمران سلامت» در استان گیلان اجرا می شود