مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-26پزشكي

آغاز مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان از امروز 5 آبان در داروخانه های منتخب آغاز شد.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان از امروز 5 آبان در داروخانه های منتخب آغاز شد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: از روز پنجشنبه تعدادی انسولین قلمی نوورپید در سطح داروخانه های منتخب استان هرمزگان توزیع شد که به علت تعطیلی میان هفته و از آنجایی که این داروها یخچالی هستند، قسمت دوم توزیع این محصول به سراسر استان از امروز آغاز می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان افزود: بیماران می توانند با ارائه دفترچه بیمه، داروهای مورد نیاز خود را به اندازه مصرف یک ماه دریافت کنند.

وی در مورد داروی لانتوس عنوان کرد: این دارو هنوز به کشور وارد نشده و پیرو پیگیری های صورت گرفته به احتمال زیاد یک یا دو هفته دیگر توزیع می شود بنابراین بیمارانی که لانتوس مصرف می کنند می توانند با مشورت پزشک معالج خود از توژئو که به مقدار مناسب در بازار وجود دارد و در داروخانه بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس نیز موجود است، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان

آغاز مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان