مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-26سياسي

توسعه دفاتر میانجی گری و داوری در قانون جدید شوراهای حل اختلاف


رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: رویکرد شوراهای حل اختلاف باید صلح و سازش باشد و باید در تقویت این نهاد در انجام رسالت خود اهتمام شود و در قانون جدید شوراهای حل اختلاف نیز که در مراحل تصویب در مجلس شورای اسلامی است سعی بر بازگشت این نهاد به رسالت اصلی .

- رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: رویکرد شوراهای حل اختلاف باید صلح و سازش باشد و باید در تقویت این نهاد در انجام رسالت خود اهتمام شود و در قانون جدید شوراهای حل اختلاف نیز که در مراحل تصویب در مجلس شورای اسلامی است سعی بر بازگشت این نهاد به رسالت اصلی خود می باشد و دفاتر میانجی گری و داوری نیز در این قانون توسعه بیشتری خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، جلسه منطقه پنج شوراهای حل اختلاف با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و رؤسای استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد در طی دو روز کاری روزهای سوم و چهارم آبان ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: رویکرد شوراهای حل اختلاف باید صلح و سازش باشد و باید در تقویت این نهاد در انجام رسالت خود اهتمام شود و در قانون جدید شوراهای حل اختلاف نیز که در مراحل تصویب در مجلس شورای اسلامی است سعی بر بازگشت این نهاد به رسالت اصلی خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دفاتر میانجی گری و داوری در قانون جدید شوراهای حل اختلاف

توسعه دفاتر میانجی گری و داوری در قانون جدید شوراهای حل اختلاف