مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-26سياسي

6 شهر خراسان شمالی امشب نورافشانی می شوند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 12 نقطه در 6 شهر خراسان شمالی به مناسبت سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج) نورافشانی خواهند شد.

- بجنورد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 12 نقطه در 6 شهر خراسان شمالی به مناسبت سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج) نورافشانی خواهند شد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان در شهرهای خراسان شمالی مراسم نورافشانی به صورت همزمان برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به جزییات این مراسم نورافشانی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه پیش بینی شده 12 نقطه از شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه و مانه و سملقان به صورت همزمان عصر امروز نورافشانی می شود.

وی افزود: این مراسم رأس ساعت 19 امروز دوشنبه، 5 آبان ماه 99 با رعایت دستورالعمل ها مبنی بر رعایت فاصله گذاری ها اجرایی می شود.

سالاری به محل های این نورافشانی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در شهر بجنورد محل های آستان مقدس سید عباس، سازمان امور مالیاتی استان در میدان بازرگانی، پارک شهربازی بجنورد، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان شمالی واقع در میدان توحید و میدان شهید بجنورد برای اجرا مراسم نورافشانی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهر خراسان شمالی امشب نورافشانی می شوند

6 شهر خراسان شمالی امشب نورافشانی می شوند