مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-26سياسي

کمیته راهنمای گردشگری خوراک تشکیل می شود


نماینده یزد در طرح ملی اطلس خوراک ایرانی ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته راهنمای گردشگری خوراک، از برگزاری دوره های تخصصی راهنمای این نوع گردشگری خبر داد.

- ایسنا/یزد نماینده یزد در طرح ملی اطلس خوراک ایرانی ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل کمیته راهنمای گردشگری خوراک، از برگزاری دوره های تخصصی راهنمای این نوع گردشگری خبر داد.

حسین دهقان منشادی ضمن بیان این خبر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، تصریح کرد: کمیته راهنمای گردشگری خوراک یکی از کمیته­ های فعال در طرح ملی اطلس خوراک است که با آموزش نیروی انسانی فعال، کار خود را در این حوزه شروع خواهد کرد.

وی با بیان این که دوره تخصصی راهنمای گردشگری خوراک در دو سطح مبتدی و پیشرفته در معاونت گردشگری استان یزد برگزار می‎شود، تصریح کرد: این دوره با مشارکت کمیته گردشگری خوراک استان یزد و همچنین همکاری علی­ اکبر تشکری عضو هیات علمی گروه تاریخ دانشگاه یزد و الهام حسینی کارشناس تغذیه شبکه بهداشت شهرستان یزد تدوین شده است.

دهقان منشادی در رابطه با این دوره آموزشی، بیان کرد: در این دوره، مبانی گردشگری خوراک جهان و ایران، اقلیم و خوراک، ویژگی تورهای خوراک، اصول و فنون تورگردانی، مدیریت بحران و بهداشت خوراک تدریس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته راهنمای گردشگری خوراک تشکیل می شود

کمیته راهنمای گردشگری خوراک تشکیل می شود