مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-26اقتصادي

لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصلاح شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان تغییراتی در لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعمال کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان تغییراتی در لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعمال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی در آن اعمال کردند.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رییسه مجلس در جریان اصلاح این لایحه بیان کرد: ایراد وارده شورای نگهبان به این لایحه این بود که این لایحه ماهیت قضایی دارد و بر همین اساس طی نامه ای که از رییس قوه قضاییه در تاریخ 31 شهریور ماه 99 دریافت شد مبنی بر اغماض و عدم رعایت نظرات آن قوه در مصوبه مورخ 29 اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایراد شورای نگهبان مبنی بر عدم رعایت بند (2) اصل (158) قانون اساسی مرتفع می شود.

مواد این لایحه به شرح زیر اصلاح شد: ماده واحده- قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز- مصوب 1392- به شرح زیر اصلاح می شود: 1- در بند (ح) ماده (1) عبارت و سایر هزینه هایی که به آن کالا تا محل کشف تعلق می گیرد حذف و عبارت نرخ ارز جایگزین عبارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصلاح شد

لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصلاح شد