مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-26اقتصادي

نیمی از واحدهای استاندارد در حوزه مصالح ساختمانی است


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: 50 درصد واحدهای تولیدی استاندارد در استان اردبیل در حوزه مصالح ساختمانی و تولید محصولات متنوع در این بخش است.

- علایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: استاندارد در همه زمینه ها امری پسندیده و مقبول طبع همگان است که استانداردهای زندگی نیز به صراحت در قرآن کریم و در مسیر کمال انسان ها مورد توجه و دقت قرار گرفته است.

وی نمونه این استانداردها را در زندگی راستگویی ، درستکاری، شرافت، اعتقادات معنوی و همچنین رفتار، اخلاق و کردار شایسته بیان کرد و گفت: قرآن کریم استانداردهای یک زندگی سالم را به خوبی تبیین کرده و ما می توانیم با الگوگیری از زندگی پیامبران و ائمه اطهار استانداردهای زندگی شایسته را مورد توجه قرار داده و در این مسیر گام برداریم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل به ضرورت ارتقا ایمنی و سلامت در همه حوزه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در شهر بازی به همت شهرداری ها و دهیاری ها تمامی تجهیزات و دستگاه های به کار گرفته شده مشمول استاندارد اجباری هستند و ما از دست اندرکاران خواسته ایم تا بدون گواهی ایمنی مجوز فعالیت به این مجموعه ها داده نشود.

علایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شرکت های بازرسی گواهی ایمنی را برای شهر بازی ها و وسایل بازی آنها صادر می کنند که بدون اخذ این گواهی دهیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از واحدهای استاندارد در حوزه مصالح ساختمانی است

نیمی از واحدهای استاندارد در حوزه مصالح ساختمانی است