مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-26اقتصادي

ثبت نام 140 کارآفرین یزدی در رویداد ملی «صنایع روستا دوست»


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: 140 نفر از کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت های دانش بنیان و دارندگان محصولات و ایده های صنعتی از استان یزد در رویداد ملی و جشنواره صنایع روستا دوست ثبت نام کردند.

- ثبت نام 140 کارآفرین یزدی در رویداد ملی صنایع روستا دوست ایسنا/یزد معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: 140 نفر از کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت های دانش بنیان و دارندگان محصولات و ایده های صنعتی از استان یزد در رویداد ملی و جشنواره"صنایع روستا دوست" ثبت نام کردند.

امیر زین العابدین قمی با اشاره به این که رویداد ملی صنایع روستا دوست به منظور افزایش بازدهی طرح های تولیدی در روستاها برگزار شد، گفت: 140 نفر از کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت های دانش بنیان و دارندگان محصولات و ایده های صنعتی از استان یزد در رویداد ملی و جشنواره صنایع روستا دوست ثبت نام کردند.

وی افزود: این جشنواره و رویداد ملی به منظور افزایش بهره وری در بخش های مختلف تولیدات روستایی از جمله کشاورزی، دام پروری، صنایع دستی، فناوری اطلاعات و باهدف شناسایی صنایع روستا دوست و پشتیبانی از آن ها برای تقویت اشتغال زایی و جهش تولید در روستاها و مناطق محروم برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 140 کارآفرین یزدی در رویداد ملی «صنایع روستا دوست»

ثبت نام 140 کارآفرین یزدی در رویداد ملی «صنایع روستا دوست»