مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-26ورزشي

ضرورت تشکیل کارگروه ملی کنترل واردات کالاهای لوکس


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی با هدف جلوگیری از واردات کالاهای لوکس و مصرفی به کشور تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی با هدف جلوگیری از واردات کالاهای لوکس و مصرفی به کشور تاکید کرد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با ایسنا گفت: واردات کالاهای لوکس و مصرفی بنیانهای اقتصاد ملی را در شرایط تحریم تهدید می کند.

وی یادآورشد: دولت و پارلمان بخش خصوصی کشور باید به الزامات شرایط تحریمی و ممنوعیت واردات کالاهای لوکس وغیرضروری پایبند باشند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: هم اکنون واردات 2500 قلم کالای لوکس و مصرفی به کشور ممنوع است اما کنترل آن قانونمند نیست.

وی با تاکید بر لزوم کنترل واردات و رشد صادرات کالاهای غیرنفتی خاطرنشان کرد: راه نجات اقتصاد کشور توجه به تولید با کیفیت محصولات و توسعه صادرات است.

این نماینده مجلس از هدف گیری صادرات 40 میلیارد دلاری کالاهای تولیدی کشور در سالجاری خبر داد و افزود: صادرات کالا بدون انتقال ارز به داخل و عدم بهره مندی از ارزهای استحصالی در راه تولید آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل کارگروه ملی کنترل واردات کالاهای لوکس

ضرورت تشکیل کارگروه ملی کنترل واردات کالاهای لوکس