مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 04:102020-10-26اقتصادي

تصمیمی برای کاربری نمایشگاه پل شهرستان اصفهان گرفته نشده است/احتمال تبدیل به موزه


با جابه جایی نمایشگاه بین المللی به مکان جدیدگزینه های متعددی برای کاربری نمایشگاه پل شهرستان مطرح شده اما هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

- علیرضا نصر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام پروژه نمایشگاه اصفهان در هفته های آتی اظهار داشت: قرار است در روز 14 آبان ماه با حضور مقامات کشوری نمایشگاه بین المللی اصفهان افتتاح و بهره برداری شود.

وی یکی از شاخصه های نمایشگاه بین المللی اصفهان را توسعه آن در آینده اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه مایه مباهات اصفهان است و سالن امیرکبیر این نمایشگاه از بزرگترین سالن های نمایشگاهی کشور در فضای مفید هشت هزار مترمربع احداث شده است.

تصمیمی برای کاربری نمایشگاه فعلی اتخاذ نشده است رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین المللی اصفهان در ایران و خاورمیانه زبانزد است، تصریح کرد: پارکینگ های تعبیه شده در نمایشگاه گنجایش یک هزار خودرو را دارد که در آینده می تواند تا دو برابر توسعه یابد.

وی افزود: هنوز تصمیمی برای کاربری نمایشگاه بین المللی پل شهرستان اتخاذ نشده است و گزینه هایی اعم از کاربری کارآفرینی، موزه فرش، توسعه فضای سبز برای این مکان مطرح شده است که با توجه به همجواری با تپه اشرف این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهیم که بهترین تصمیم برای کاربری نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی برای کاربری نمایشگاه پل شهرستان اصفهان گرفته نشده است/احتمال تبدیل به موزه

تصمیمی برای کاربری نمایشگاه پل شهرستان اصفهان گرفته نشده است/احتمال تبدیل به موزه