مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 03:052020-10-25اقتصادي

آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر در برج علیشیر دهدشت


عملیات ساخت واحدهای مسکن ملی در مجاورت مسکن مهر دهدشت آغاز شده است.

- مهرداد متقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از آغاز عملیات احداث واحدهای مسکن ملی در دهدشت خبر داد و گفت: در مرحله نخست این طرح43 واحد ساخته و به متقاضیانی که سهم 400 میلیون ریالی آورده را واریز کردند تحویل خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن کهگیلویه تصریح کرد: سهمیه شهرستان در طرح مسکن ملی 260 واحد است که تاکنون 61 نفر از متقاضیان واجد شرایط نسبت به تکمیل پرونده اقدام کرده اند.

متقی اضافه کرد: از 606 متقاضی که به صورت اینترنتی نامنویسی کرده بودند 186 نفر پس از پالایش و بررسی پرونده به بنیاد مسکن معرفی شدند.

این مسؤول گفت: اداره راه و شهرسازی این شهرستان برای واگذاری زمین اجرای این طرح  به متراژ18 هزار متر مربع  جنب مسکن مهر دهدشت همکاری لازم را به عمل آورده و کار آماده سازی و تسطیح این زمین انجام و هم اکنون کار ساخت واحد های مسکونی آغاز شده است.

وی گفت: زمین های واگذاری به متقاضیان به صورت رایگان و قرارداد 99 ساله واگذار شده و این طرح به صورت دو طبقه و با زیربنای هر واحد 120 متر مربع اجرا می شود.

رییس بنیاد مسکن کهگیلویه گفت:با توجه به افزایش قیمت مسکن و اجاره بها اجرای این طرح به افراد مستاجر کمک و کاهش قیمت مسکن را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر در برج علیشیر دهدشت

آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر در برج علیشیر دهدشت