مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 01:552020-10-25سياسي

توهین به رییس جمهور مشکلی از کشور را حل نمی کند


یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با انتقاد از هجمه های اخیر به دولت و رییس جمهور گفت: کشور درگیر مشکلات اقتصادی، تحریم ها و کرونا است و جامعه به امید و آرامش نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یدالله طاهر نژاد با اشاره به این که توهین و تهدید از سوی هر شخصی که باشد مذموم است اظهار کرد: حالا اگر این فرد نماینده مجلس باشد قطعا درجه مذمت کارش بیشتر است تهدید رییس جمهور مشکلی از کشور حل نمی‌کند بلکه بر مشکلات می‌افزاید و در واقع علامتی به دشمنان کشور است که چقدر تلاش‌های آن‌ها برای ایجاد بحران موفق بوده است.

وی ادامه داد: کشور در حال حاضر درگیر تحریم‌های اقتصادی، کرونا، بیکاری، تورم و مشکلات معیشتی است و این جامعه به آرامش و امید نیاز دارد.

نه این که با اظهارات نسنجیده بر حجم بحران‌ها بیفزایم و به دشمن علامت دهیم که چقدر در بحران ز ایی در کشور ما موفق بوده است من نمی‌دانم فردی با این جایگاه در مجلس چگونه است که این مسائل را درک نمی‌کند شاید تحت تاثیر القائات اطرافیان این اظهارات نسنجیده را مطرح می‌کند.

این فعال سیاسی با بیان این که ایجاد تنش بر شاخص‌های اقتصادی کشور تاثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: در یک محیط ناآرام و پرتنش نمی‌شود که سرمایه گذاری داشت و به سمت جهش تولید حرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به رییس جمهور مشکلی از کشور را حل نمی کند

توهین به رییس جمهور مشکلی از کشور را حل نمی کند