مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-25سياسي

دادستان خاش: خواب مجرمان و بر هم زنندگان آرامش مردم آشفته است


دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری مردم و تلاش های مستمر دستگاههای انتظامی و امنیتی و حمایت های قضایی خواب مجرمان، افراد شرور و برهم زنندگان آرامش مردمی آشفته شده است.

- فرهاد میر در گفت و گو با ایسنا با قدردانی از تلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی در موضوع دستگیری اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی و سارقان مسلح افزود: برای مقابله با اشرار و افراد خرابکار و هنجارشکنان با سرعت و قدرت تمام برخورد می کنیم تا شاهد ارتقای شاخص های امنیت در منطقه باشیم.

وی ادامه داد: نیروهای پرتلاش دستگاه های امنیتی و انتظامی و قضایی با همکاری و همراهی مردم به برقراری نظم و امنیت و انضباط اجتماعی و سلامت و آرامش در جامعه می اندیشند و قطعا در حوزه قضایی برخورد شدیدی با مجرمان صورت می پذیرد و مدارا کردن با افراد خرابکار و شرور و سارقان مسلح جایی ندارد و هرگز اجازه نمی دهیم که فردی و یا گروهی با استفاده از رافت نظام اسلامی امنیت را در جامعه خدشه دار کند و برای مردم مشکل آفرینی داشته باشد.

دادستان خاش گفت: دستگیری مجرمان و افراد خرابکار و فراری در روزهای گذشته تحسین برانگیز بوده و امیدواریم با تداوم این رویه شاهد رضایت مندی گسترده مردم در جامعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان خاش: خواب مجرمان و بر هم زنندگان آرامش مردم آشفته است

دادستان خاش: خواب مجرمان و بر هم زنندگان آرامش مردم آشفته است