مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-25اقتصادي

28 تفاهم حاصل هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی ایران و پاکستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در پایان هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی که به میزبانی کویته پاکستان برگزار شد تفاهم نامه ای در 28 بند به امضا رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در پایان هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی که به میزبانی کویته پاکستان برگزار شد تفاهم نامه ای در 28 بند به امضا رسید.

ماندانا زنگنه در نشست بررسی هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی سیستان و بلوچستان ایران و ایالت بلوچستان پاکستان که در دفتر این معاونت برگزار شد، افزود: تجارت مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان اهمیت بالایی دارد و در این میان استان سیستان و بلوچستان ایران و ایالت بلوچستان پاکستان به دلیل آنکه تنها استان های هم مرز دو کشور هستند در توسعه این صادرات نقش اصلی را ایفا می کنند.

وی بیان کرد: به همین دلیل برای بررسی و برطرف کردن مشکلات تجار و تسریع در مبادلات مرزی میان دو کشور کمیته مشترک تجاری مرزی میان سیستان و بلوچستان ایران و ایالت بلوچستان پاکستان تشکیل شده و این کمیته هشتمین نشست خود را هم با هدف توسعه و بهبود روابط تجاری، بازرگانی و اقتصادی دو جانبه برای توسعه تجارت بین دو کشور به ویژه در مرزهای مشترک میان دو استان به میزبانی کویته پاکستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 تفاهم حاصل هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی ایران و پاکستان

28 تفاهم حاصل هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی ایران و پاکستان