مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:252020-10-25سياسي

پرده نقاره خوانی قدرت اسلام در اصفهان رونمایی می شود


مدیرعامل بنیاد مهدویت و آینده پژوهی گفت: در اقدامی جدید همزمان با نهم ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر (عج) از پرده قدرت اسلام برای نقاره خوانی و روایتگری معارف مهدوی رونمایی خواهد شد.

- حجت الاسلام مهدی نیلی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بنیاد مهدویت و آینده پژوهی در قالب سبک های آموزش حضوری، مجازی، مکاتبه ای و سبک نمایشگاهی و کارگاه سه بعدی معارف مهدوی را به علاقه مندان ارائه می کند.

مدیرعامل بنیاد مهدویت و آینده پژوهی گفت: در اقدامی جدید همزمان با نهم ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر (عج) از پرده قدرت اسلام برای نقاره خوانی و روایتگری معارف مهدوی نیز رونمایی خواهد شد.

وی افزود: 16 موضوع از مباحث اساسی مهدویت مانند آیات، روایات و اشعار مهدوی، تولد و غیبت، نواب خاص و عام، انتظار و وظایف منتظران، ابتذال های دوران غیبت، علائم آخرالزمان، قیام حضرت حجت، یاران و زمینه سازان ظهور و حکومت و مؤلفه های حکومت از جمله مواردی است که خطاطی و نگارگری شده است.

نیلی پور با بیان اینکه این کار حدود یک سال طول کشید و فردا با حضور آیت الله ناصری از آن رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: کتاب محتوایی قدرت اسلام برای روایتگری تولید شده و کسانی که توانایی پرده خوانی دارند می توانند از این کتاب استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده نقاره خوانی قدرت اسلام در اصفهان رونمایی می شود

پرده نقاره خوانی قدرت اسلام در اصفهان رونمایی می شود