مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:202020-10-25ورزشي

درخشش مازندرانی ها در مسابقات شطرنج «دُرنا کاپ»


یک دوره مسابقات شطرنج آزاد کشوری با عنوان درنا کاپ در شهرستان ساحلی فریدونکنار برگزار شده که با درخشش مازندرانی ها همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سودابه حسین پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مسابقات به صورت ریتد کشوری برگزار و ثبت فدراسیون جهانی شطرنج نیز  شده است، افزود: در پایان مسابقه درنا کاپ نفرات برتر و اولین های مسابقه اعلام و به آن ها حکم، مدال و جایزه نقدی اهدا شده است.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان از 9 استان طی یک روز در مجموعه ورزشی روستای ازباران در بخش دهفری شهرستان فریدونکنار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسین پور تصریح کرد: شطرنج بازانی از استان های مازندران، زنجان، قزوین، گلستان، گیلان، البرز، تهران، سمنان و اهواز در این کاپ شرکت کردند، به دلیل وجود شرایط کرونا و محدودیت های ستاد ملی مبارزه با این ویروس فقط 53 ورزشکار برای حضور در این دوره از رقابت ها پذیرش شدند و در پایان به نفرات برتر 30 میلیون ریال هدیه نقدی اهدا شد.

رییس هیات شطرنج فریدونکنار در تشریح اسامی نفرات برتر این رقابت ها نیز اظهار کرد: سیدکیان پورموسوی از بابل، محمد متین شمس از چالوس، مرتضی امیرخانلو از ساری، محسن رستمی از زنجان، پارسا نظریان از ساری، میر محمود علوی از ساری، مهدی حدادی از قزوین و حسین رستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش مازندرانی ها در مسابقات شطرنج «دُرنا کاپ»

درخشش مازندرانی ها در مسابقات شطرنج «دُرنا کاپ»