مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 17:002020-10-25حوادث

احضار یک مامور پلیس در رابطه با پرونده مهرداد سپهری


فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به ماجرای مرگ مهرداد سپهری در درگیری با پلیس، گفت: مامور کلانتری توسط بازرسی استان احضار و تحقیقات از او آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد کاظم تقوی اظهار کرد: تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مرد جوانی که خانواده همسرسابقش در تماس با فوریت‌های پلیس 110 به خاطر اختلاف‌های خانوادگی و درگیری درخواست کمک داشتند، آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در پی تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری مرد جوان با خانواده همسرسابقش و همچنین درگیری با اهالی محل همراه با تخریب وسایل آن‌ها، درخواست پیگیری فوری موضوع شد.

به همین خاطر گشت کلانتری کاظم آباد مشهد در محل حاضر می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: پس از اعلام گزارش مرگ این مرد جوان، انتشار تصاویری از زمان دستگیری این فرد و ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های معاند، در همان دقایق اولیه و قبل از انتشار تصاویر مربوط، ما دستور ویژه‌ای به رییس بازرسی پلیس استان برای پیگیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر کردیم.

تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد.

تقوی خاطرنشان کرد: مرد جوان دارای سوابق متعدد همچون نگهداری حشیش و هرویین در سال 93، سرقت ادوات کشاورزی و سرقت گوشی تلفن همراه در سال 97، سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار یک مامور پلیس در رابطه با پرونده مهرداد سپهری

احضار یک مامور پلیس در رابطه با پرونده مهرداد سپهری