مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-25ورزشي

وضعیت بحرانی گچساران در مقابله با کرونا/اعمال محدودیت های شدید کرونایی


با توجه به شرایط فوق قرمز و بحرانی گچساران در مقابله با کرونا از فردا دوشنبه به مدت یک هفته فعالیت 3 دسته کسب و کار و گروه شغلی ممنوع است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست فوق العاده ستاد مقابله با   برای شهرستان های بحرانی  اتخاذ گردیده شده است، عنوان کرد:  گروه شغلی 2 از جمله فعالیت پاساژها، مسابقات ورزشی، اماکن متبرکه، مساجد و مصلی، قنادی و شیرنی فروشی، بستنی فروشی ها، آرایشگاه ها و رستوران ها  به مدت یک هفته ممنوع است.

 وی ادامه داد: گروه شغلی 3 از جمله  دانشگاه ها ومدارس، استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه های زنانه به مدت یک هفته فعالیت آنها تعطیل است.

فرماندار گچساران در ادامه به گروه چهارم اشاره و عنوان کرد: دسته گروه چهارم از جمله برگزاری مراسمات اجتماعی، فرهنگی و همایش ها، باشگاه های ورزشی پربرخوردآ اماکن متبرکه، به ویژه مرقد بی بی حکیمه خاتون (س)، مدارس شبانه روزی، کافه و قهوه خانه ها، چایخانه ها و عرضه مواد غذایی، استخر سرپوشیده  و باشگاه های ورزشی فعالیت آنها به مدت یک هفته ممنوع است.

 خوانپایه خاطر نشان کرد: تنها مشاغل حیاتی و ضروری مرتبط با زندگی مردم نظیر مراکز امدادی و درمانی، اورژانس، مراکز امنیتی، مراکز ادرای و خدماتی، فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت هاف و مراکز تامین ارزاق و مایحتاج ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بحرانی گچساران در مقابله با کرونا/اعمال محدودیت های شدید کرونایی

وضعیت بحرانی گچساران در مقابله با کرونا/اعمال محدودیت های شدید کرونایی