مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-25اقتصادي

تحلیل کارشناسی از دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز


با توجه به اینکه دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز از سوی هیئت وزیران به تصویب رسیده است، یک تحلیلگر رمز ارز با بیان اینکه این آیین نامه دارای ابهامات جدی است، - با توجه به اینکه دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز از سوی هیئت وزیران به تصویب رسیده است، یک تحلیلگر رمز ارز با بیان اینکه این آیین نامه دارای ابهامات جدی است، معتقد است که با محدودیت های ایجاد شده در آیین نامه جدید حاشیه سود این صنعت بسیار کم می شود و ریسک ورود افراد به صنعت رمز ارز نیز افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رمز ارزها نوعی پول دیجیتال هستند که به صورت فیزیکی معامله نمی شوند بلکه تنها در بستر فضای مجازی قابلیت معامله دارند و برای خرید و فروش آنلاین مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین، این نوع پول ها مستقل و بدون وابستگی به یک بانک مرکزی عمل می کنند.

از آنجا که این صنعت سابقه چندانی در کشور ما ندارد، در افکار عمومی شناختی نسبت به رمز ارزها وجود ندارد و تاکنون این صنعت امکان رشد و گسترش آن در کشور فراهم نشده است.

جدیدترین دستورالعمل استخراج رمز ارزها در این زمینه، جدیدترین دستور العمل استخراج رمز ارزها اعلام شده است که طبق آن رمز ارزهای استخراج شده تنها برای تأمین ارز واردات کشور و بر اساس مقرراتی که بانک مرکزی تعیین می کند، قابل مبادله خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل کارشناسی از دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز

تحلیل کارشناسی از دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز