مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-25بين الملل

هانی زاده: عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل منتظر انتخاب مجدد ترامپ است


حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص اعلام عادی سازی روابط سودان به عنوان سومین کشور عرب و رژیم صهیونیستی با میانجی گری آمریکا گفت: - یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: بعد از سودان نوبت عادی سازی روابط عربستان با صهیونیست هاست، اما سعودی ها در انتظار مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا هستند، تا اگر ترامپ پیروز باشد روابط خود را به سرعت عادی و علنی کنند.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص اعلام عادی سازی روابط سودان به عنوان سومین کشور عرب و رژیم صهیونیستی با میانجی گری آمریکا گفت: ترامپ به دلیل شکست های متعدد که در عرصه های ملی و بین المللی داشته درصدد عادی سازی روابط اعراب و اسراییل است.

وی ادامه داد: اساسا کشور هایی مانند امارات، بحرین و اخیرا سودان توسط آمریکا وادار به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند در این بین عربستان و امارات به عنوان دو ابزار دست ترامپ در تسهیل مسیر این عادی سازی نقش آفرینی کردند.

* عادی سازی روابط سودان و اسراییل این بار با نقش آفرینی عربستان هانی زاده با اشاره مصداقی به اقدامات عربستان و امارات در این خصوص گفت: این دو کشور در سرنگونی دولت عمر البشیر رییس جمهور سابق سودان نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانی زاده: عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل منتظر انتخاب مجدد ترامپ است

هانی زاده: عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل منتظر انتخاب مجدد ترامپ است