مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-25فرهنگي

انتشار کتاب مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین


کتاب «مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.

- انتشار کتاب "مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین" کتاب مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین تألیف شهلا یعقوبی و سمیه ساسان پور با شمارگان 500 نسخه، 119 صفحه، 4 فصل در قطع وزیری وارد بازار کتاب شد.

با توجه به اهمیت موضوع نقشه راه سازمانی به عنوان طرحی ترسیمی که سازمان ها را می تواند در راستای رسیدن به اهداف و نقاط مثبت چشم انداز و مأموریت سازمان کمک کند، در این کتاب به آن پرداخته شده و سعی بر آن شده است که با استفاده از مفاهیم کلیدی تحقیقی در حوزه علوم مدیریت و توضیح مفاهیم مرتبط و همچنین نمایش نموداری در کاربردهای عملیاتی طراحی نقشه راه سازمانی، در این راستا بیان موضوع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، چاپ اول این کتاب در پاییز 1399 با قیمت 200 هزار ریال عرضه شده است.

علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره 03133912711، مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین

انتشار کتاب مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافته های نوین