مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-25سياسي

جواد امام: شرکت در انتخابات مورد اتفاق نظر عموم اصلاح طلبان است


دبیرکل حزب مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی، گفت: اصل بر مشارکت در انتخابات است و به هیچ وجه تردیدی در آن نداریم اما نکته اساسی تهیه برنامه و انتخاب کاندیدای اصلاح طلب متناسب با برنامه ای است که تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایلنا، جواد امام دبیرکل حزب مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی و مدیرعامل بنیاد باران در خصوص آخرین جلسات و تصمیم گیری ها در شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب، گفت: تا این لحظه هیچ تصمیم نهایی ای اتخاذ نشده است، در حال حاضر اعضای شورا همچنان در حال مشورت و بررسی هستند و نظرات مختلف اخذ می شود تا ان شاءالله بعد از جمع بندی نظراتی که مدعوین محترم در اختیار ما گذاشتند و هم جمع آوری نظرات احزاب، شورای هماهنگی بتواند تصمیم پایانی را اتخاذ کرده و نتیجه گیری خود را در زمان مشخص اعلام کند.

وی ادامه داد: جلسات شورای هماهنگی در جریان است اما برگزاری جلسه با صاحب نظران فعلا به پایان رسیده است، مگر اینکه مورد خاصی اتفاق بیفتد که بخواهیم در آن مورد مشخص نظر و تحلیلی داشته باشیم.

عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در ادامه درخصوص نظر غالب در شورای هماهنگی اظهار داشت: آنچه که تا این لحظه مطرح بود اما به جمع بندی نهایی نرسیده، این است که اصل بر مشارکت در انتخابات است و به هیچ وجه تردیدی در آن نداریم و همه اتفاق نظر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد امام: شرکت در انتخابات مورد اتفاق نظر عموم اصلاح طلبان است

جواد امام: شرکت در انتخابات مورد اتفاق نظر عموم اصلاح طلبان است