مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-25دانش

پرستاران شرایط سختی دارند و حقوق آنها آنطور که باید ادا نمی شود


محمد علی محتشم مرام، دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه تهران و عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون مسئله کرونا و مقابله با آن گفت: - دانشجوی پرستاری دانشگاه تهران گفت: پرستاران از همان ابتدا مطالباتی داشتند و قرار بود که آزمون استخدامی برای پنج هزار نفر از آن ها برقرار شود، اما متأسفانه .

محمد علی محتشم مرام، دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه تهران و عضو بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون مسئله کرونا و مقابله با آن گفت: تقریبا هشت ماهی است که درگیر کرونا هستیم و فراز و فرودهایی را در این مدت تجربه کردیم.

اوایل که بحث کرونا در کشور جدی شد ما بحث کمبود تجهیزات را داشتیم ولی چیزی که آن زمان خوب داشتیم رسیدگی و همیاری همگانی بود که داشتند کمک می کردند به این امید که زودتر قضیه جمع شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه محدودیت ها برداشته شد خیلی از گروه های داوطلب و کارهای گروه خیرین کم شد و کادر درمان تنها تر شدند و همانطور که می بینید اینکه این تنهایی بیشتر حس شده و دیده اید که فراخوان های مختلف داده اند که از نیروهای جهادی و.

برای کمک درخواست داده اند دارد مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران شرایط سختی دارند و حقوق آنها آنطور که باید ادا نمی شود

پرستاران شرایط سختی دارند و حقوق آنها آنطور که باید ادا نمی شود