مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 04:102020-10-25اقتصادي

نگرانی از افزایش مهمانی ها/ 91 درصد زنجانی ها ماسک می زنند


فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اینکه اگر مردم با کوچکترین بهانه ای تجمع کنند، شرایط را به شدت بحرانی خواهد کرد، گفت: بیش از 91 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند.

- رضا عسگری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرایط بیان کرد: هم اکنون این بیماری خانواده ها را با خود درگیر کرده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه با پایان ایام عزاداری شاهد کارناول های عروسی و برگزاری مراسمات هستیم، گفت: این شرایط نگرانی ها را تشدید می کند.

وی با بیان اینکه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی افزایش می یابد، ادامه داد: در این زمینه تشدید نظارت ها در دستور کار قرار دارد.

عسگری با اشاره به اینکه درصد استفاده از ماسک توسط مردم افزایش داشته است، ادامه داد: بیش از 91 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این بار نظارت بر صنوفی که پیش تر کمتر به آنها توجه می شد افزایش می یابد، اضافه کرد: بیشتر این صنوف در حاشیه شهر فعالیت دارند و شامل تعمیرگاه ها و واحدهای صنفی خدماتی هستند که وضعیت نگران کننده دارند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به واحدهای صنفی که کمتر به آن ها پرداخته شده است، ادامه داد: خوشبختانه این روزها با افزایش نظارت، پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از افزایش مهمانی ها/ 91 درصد زنجانی ها ماسک می زنند

نگرانی از افزایش مهمانی ها/ 91 درصد زنجانی ها ماسک می زنند