مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 03:252020-10-25فرهنگي

ممنوعیت هایی که در «بوم و بانو» تصویر شد/ پارادوکس های رضاشاهی!


شیوا خنیاگر بازیگر سریال تلویزیونی «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی از ویژگی های این سریال در به تصویر درآوردن ممنوعیت های دوره رضاشاه برای حجاب و تعزیه سخن گفت.

- شیوا خنیاگر بازیگر سریال تلویزیونی بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی از ویژگی های این سریال در به تصویر درآوردن ممنوعیت های دوره رضاشاه برای حجاب و تعزیه سخن گفت.

شیوا خنیاگر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال بوم و بانو که این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود و ویژگی های تاریخی این سریال اظهار کرد: من عاشق سریال های تاریخی هستم و به فضاسازی و نوع پوشش و لباس ها در این آثار علاقه دارم وی درباره همکاری در این سریال با سعید سلطانی و زرین کوب به عنوان کارگردان و تهیه کننده اثر گفت: من پیش از این در سریال ستایش با این دو همکاری کرده بودم و کارگردان سلطانی را بسیار قبول دارم.

نقشم هم در دو سریال شباهت ها و تفاوت هایی داشت در هر دو یک مادر مهربان است که آنجا همسر یک مرد بازاری است و اینجا همسر یک مرد ارتشی بود.

این بازیگر در ادامه درباره جذابیت های بوم و بانو گفت: این سریال جذابیت های بصری فوق العاده ای داشت که خیلی از سریال ها ندارند.

از جمله این جذابیت های بصری پوشش و لباس های بازیگران بود که در سریال ها رعایت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت هایی که در «بوم و بانو» تصویر شد/ پارادوکس های رضاشاهی!

ممنوعیت هایی که در «بوم و بانو» تصویر شد/ پارادوکس های رضاشاهی!