مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 20:102020-10-24حوادث

تامین مسکن کارکنان تا 4 سال آینده/تشریح اقدامات کرونایی ناجا


فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تلاش بر این است که تا 4 سال آینده مسکن کارکنان ناجا تامین شود، اقدامات کرونایی نیروی انتطامی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور ما شیوع پیدا کرده است، از همان روزهای اول به حضور متولیان بهداشت رسیدیم و اعلام آمادگی کردیم، بیشترین نیاز امروز بحث سلامت است و به همین دلیل ما این شعار را برای هفته ناجا در سال 99 انتخاب کردیم.

تشریح اقدامات کرونایی نیروی انتظامی فرمانده ناجا با اشاره به فعالیت های پلیس در رابطه با ویروس در کشور اعلام شد، ناجا کار خودش را آغاز کرد و تمام مراکز درمانی، کلینیک ها، بهداری ها و… را برای پذیرش بیمارانی غیر از پرسنل و خانواده هایشان هم اختصاص دادیم.

موضوع دیگر بحث احتکار بود که ناجا توانست به سرعت تمامی انبارها و مکان هایی که دپوی کالا داشتند را شناسایی کردیم و با نظر مرجع قضایی و دانشگاه های علوم پزشکی آنها را توزیع کردیم.

وی ادامه داد: اما متأسفانه در فضای مجازی افرادی بودند که مردم را نگران می کردند که همکاران ما در پلیس فتا بیش از 3 هزار تارنما را شناسایی کردند و با آنها برخورد کردند، یکسری از افراد تلفنی هدایت شدند و یکسری احضار شدند و موارد به آنها تذکر داده شد و برخی دیگر که عناد داشتند به مرجع قضایی معرفی شد تا با او برخورد شود و البته فعالیت های پلیس فتای ما در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن کارکنان تا 4 سال آینده/تشریح اقدامات کرونایی ناجا

تامین مسکن کارکنان تا 4 سال آینده/تشریح اقدامات کرونایی ناجا