مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-24حوادث

واحد تولید لوازم پزشکی دیباج طعمه حریق شد/تخریب 100درصدی کارخانه


شهردار دیباج با اشاره به وقوع یک فقره آتش سوزی در واحد تولیدی لوازم پزشکی یک بارمصرف لوازم پزشکی در این شهر گفت: این واحد تولیدی 100 درصد دچار آسیب و خسارت شد.

- سعید دربانیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه ظهر شنبه وقوع یک فقره آتش سوزی در واحد تولیدی لوازم پزشکی یک بار مصرف به سازمان آتش نشانی دیباج گزارش شد، ابراز داشت: با توجه به شدت حریق ضمن حضور آتش نشانی دیباج از آتش نشانی دامغان و کلاته رودبار نیز به محل وقوع در پنج کیلومتری این شهر اعزام شدند.

وی افزود: شدت وقوع آتش سوزی به حدی بود که برای مهار و اطفا آتش شش ساعت زمان برد و آتش به طور کامل خاموش و ایمن سازی محل انجام شد.

شهردار دیباج بابیان اینکه بر اساس گزارش اولیه 10 میلیارد تومان خسارت به این واحد تولیدی وارد شد، ابراز داشت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

دربانیان بابیان اینکه 30 نفر کارگر در واحد تولیدی لوازم پزشکی یک بارمصرف شهر دیباج مشغول به فعالیت بودند، افزود: پنبه هیدرولیک و دستمال کاغذی از تولیدات اصلی این واحد تولیدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهر دیباج در 55 کیلومتری شمال شهرستان دامغان واقع است که حدود پنج هزار نفر جمعیت دارد و سه واحد تولیدی و صنعتی در آن فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولید لوازم پزشکی دیباج طعمه حریق شد/تخریب 100درصدی کارخانه

واحد تولید لوازم پزشکی دیباج طعمه حریق شد/تخریب 100درصدی کارخانه