مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-24اقتصادي

«چهاربرج» اسفراین میزبان بازارچه صنایع دستی خراسان شمالی می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین از صدور موافقت اولیه برای احداث بازارچه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: این بازارچه در روستای چهار برج احداث می شود و متقاضی آن دهیاری روستا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، عبدالله سهرابی اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازدید کارشناس و طرح موضوع و بررسی در جلسه کمیته فنی بررسی تقاضا در معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل، با کلیات طرح احداث بازارچه صنایع دستی در اسفراین موافقت شد.

وی با بیان اینکه صدور موافقت اصولی پس از تأیید نقشه های معماری اجرایی پروژه انجام خواهد شد، تصریح کرد: این بازارچه در محور اسفراین به سنخواست و در روستای چهار برج احداث می شود و متقاضی آن دهیاری روستا است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: میزان سرمایه گذاری برای احداث این بازارچه 6 میلیارد و 702 میلیون ریال و در زمینی به مساحت 1000 مترمربع پیش بینی شده است.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرارگرفته و از شمال به شهرستان بجنورد، از شمال شرقی به شهرستان شیروان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چهاربرج» اسفراین میزبان بازارچه صنایع دستی خراسان شمالی می شود

«چهاربرج» اسفراین میزبان بازارچه صنایع دستی خراسان شمالی می شود