مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-24ورزشي

مصاف شیمیدر قم با نیروی زمینی در آغاز لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور رو در روی نیروی زمینی تهران قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور حالا برنامه بازی های دور رفت مرحله گروهی اعلام شده و تیم ها از نیمه دوم آبان ماه رسما وارد کارزار رقابت با یکدیگر می شوند تا بار دیگر شور و هیجان به بسکتبال کشور تزریق شود.

در این لیگ که با حضور 16 تیم در در گروه هشت تیمی برگزار می شود، شیمیدر قم نیز با هدایت مصطفی هاشمی و سرپرستی هادی عامری به میدان می رود، تیمی که با توجه به نحوه فعالیت در بازار نقل و انتقالات امسال نسبت به فصل گذشته کاملا تغییر کرده اما همچنان چهره یک مدعی قهرمانی را به خود حفظ کرده است.

نماینده بسکتبال استان قم که از هفته پایانی شهریور ماه استارت تمرینات خود را زده، این روزها در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کند تا در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفانی همچون مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، کوچین آمل (جوانان 2020)، آینده سازان تهران و نیروی زمینی رقابت کند.

این در حالی است که تیم های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف شیمیدر قم با نیروی زمینی در آغاز لیگ برتر بسکتبال

مصاف شیمیدر قم با نیروی زمینی در آغاز لیگ برتر بسکتبال