مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:402020-10-24سياسي

فریدون مشیری را با «کوچه» شناختم و دوستش داشتم


سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در اینستاگرام خود نوشت: فریدون مشیری را با کوچه شناختم و دوستش داشتم.

- سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در اینستاگرام خود نوشت: فریدون مشیری را با "کوچه" شناختم و دوستش داشتم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید خطیب زاده سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در اینستاگرام خود نوشت: فریدون مشیری را با کوچه شناختم و دوستش داشتم.

به یاد ایام نوجوانی هنوز هم گاه می خوانم: بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم شدم آن عاشق دیوانه که بودم! پیش تر که آمدم، جوان تر که شدم خودم را مخاطب این نهیب پیرانه اش می دیدم که: گفت دانایی که گرگی خیره سر، هست پنهان در نهاد هر بشر! تا جوانی جان گرگت را بگیر وای اگر این گرگ گردد با تو پیر اما این روزهایی که ایام میانسالی را طی می کنم، در کنار همه عاشقانه ها و پیرانه هایش، این ایران دوستی ناب و عهد ماندگارش با ایران و دلبستگی اش به ریشه است که مرا مشتاق خواندنش و شنیدنش نگاه داشته است: من اینجا ریشه در خاکم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدون مشیری را با «کوچه» شناختم و دوستش داشتم

فریدون مشیری را با «کوچه» شناختم و دوستش داشتم