مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 15:052020-10-24سياسي

ذوالنور: تبعیت از رهبری را از اوجب واجبات می دانم


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تبعیت‬⁩ از فرامین الهی ⁧‫رهبر عزیز‬⁩ و ولی امرم را از اوجب واجبات می داند.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تبعیت‬⁩ از فرامین الهی ⁧‫رهبر عزیز‬⁩ و ولی امرم را از اوجب واجبات می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار حضوری با رییس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از عملکرد این ستاد، توصیه های مهمی را بیان و بر لزوم اتخاذ تصمیم های قاطع و حاکمیتی، اقناع افکار عمومی و همکاری همه دستگاه ها و آحاد مردم برای مقابله با وضعیت تأسف بار ویروس عالم گیر کرونا تأکید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی ها در برخورد با دولت و رییس جمهور و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

در پی این بیانات مقام معظم رهبری حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: بسمه تعالی ‏⁧‫تبعیت‬⁩ از فرامین الهی ⁧‫رهبر عزیز‬⁩ و ولی امرم را از اوجب واجبات می دانم و تمام آبرو، هستی، و وجود خود را در اطاعت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: تبعیت از رهبری را از اوجب واجبات می دانم

ذوالنور: تبعیت از رهبری را از اوجب واجبات می دانم